شرکت طراحی سایت ارتایار

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی با بهترین قیمت و کیفیت

شرکت طراحی سایت ارتایار

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی با بهترین قیمت و کیفیت

شرکت طراحی سایت ارتایار

شرکت ارتایار از سال ۹۷ کار خود را به صورت حرفه ای شروع کرده, هدف ارتایار از ابتدا رضایت مشتری و ارائه بهترین قیمت و کیفیت می باشد, با ارتایار به کسب و کار خود رونق دهید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت را می توان به عنوان دروازه ای برای مورد به دنیای نوین کسب و کار های اینترنتی دانست.  امروزه با توجه به این که دسترسی همه افراد در سرتاسر جهان به اینترنت به سادگی صورت می گیرد، بستر مناسبی برای صاحبان کسب و کار های فراهم شده تا بتوانند شرایط را برای معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطبان تسهیل نمایند. برای طراحی وب سایت لازم است طراحی گرافیکی سایت انجام شده و سپس بر اساس خدمات مورد نیاز برنامه نویسی صورت بگیرد. برای راه اندازی یک وب سایت شما به تهیه دامنه برای شناسایی وب سایت و همچنین هاست برای پشتیبانی و تخصیص فضا به سایت نیاز دارید. همه این موارد در کنار هم باید به گونه ای انجام شود که سایتی زیبا و جذاب با عملکردی مناسب داشته باشید و همچنین عملکرد سایت باید از سرعت قابل قبولی برخوردار باشد که این موضوع تا حد زیادی می تواند به نوع هاستی که از آن استفاده می کنید وابسته باشد.

اهمیت طراحی وب سایت برای موفقیت کسب و کار

اهمیت طراحی وب سایت به اندازه ای زیاد است که نمی توان آن را به دست افراد غیر متخصص شمرد. هنگامی که شما طراحی وب سایت را برای کسب و کار خود آغاز می کنید باید به خاطر داشته باشید وب سایت شما به منزله ویترین کار شما خواهد. هر چه نوع طراحی و برنامه نویسی وب سایت به شکل حرفه ای تر انجام شود کاربران شما رضایت بیشتری از ورود به سایت خواهند داشت. با توجه به اهمیت طراحی وب سایت باید به این موضوع اشاره کرد که تنها طراحی گرافیکی یا حتی برنامه نویسی دقیق و حرفه ای نمی تواند تضمین کننده موفقیت یک وب سایت باشد. بلکه در کنار این موارد مدیریت صحیح یک وب سایت را نیز نباید فراموش کرد. رعایت اصول سئو در محتوا گذاری در وب سایت ها و همچنین مدیریت بازدید ها و بررسی آمار و ارقام مربوط به وب سایت از جمله وظایفی است که بر عهده مدیر وب سایت قرار دارد. در صورتی مدیریت صحیحی بر روی سایت اعمال گردد طی مدت زمان کوتاهی می توان شاهد رشد و موفقیت کسب و کار مورد نظر در بستر اینترنت بود.

نقش طراحی گرافیکی و برنامه نویسی حرفه ای در وب سایت

در فرایند انجام پروژه های طراحی وب سایت برای انجام طراحی و برنامه نویسی با کیفیت، کارشناسان از زبان های برنامه نویسی و کد نویسی متعددی بهره می برند برخی از افراد برنامه نویسی را با ASP.net  انجام داده و برخی دیگر از ویژگی های زبان برنامه نویسی PHP بهره می برند. انتخاب نوع زبان برنامه نویسی اگر چه دارای اهمیت بالایی در طراحی وب سایت است اما موضوع مهم تری استفاده درست و حرفه ای از این ابزار خواهد بود. در خصوص طراحی گرافیکی وب سایت باید در نظر داشته باشید که استفاده از طرح های منحصر به فرد و خاص و به دور از پیچیدگی می تواند به عنوان رمز موفقیت در طراحی وب سایت شناخته شود. انتخاب رنگ بندی ها مناسب و همچنین استفاده از تصاویر با کیفیت نیز در این زمینه می تواند نتایج مناسبی به همراه داشته باشد.

طراحی وب سایت ارتایار

  • طراحی سایت آرتایار
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی راهی است برای فروش آسان و موثر خدمات و محصولات مختلف که می تواند هم رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد و هم شرایط را برای رونق و توسعه کسب و کار ها در بستر اینترنت فراهم آورد. برای موفقیت در پروژه طراحی سایت فروشگاهی لازم است برخی از مواردی که می تواند در این زمینه اثرگذار باشد را مد نظر قرار دهید. توجه به این موارد می تواند تضمین کننده موفقیت عملکرد سایت شما باشد. در ادامه قصد داریم در خصوص برخی از موارد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

الزامات اولیه برای موفقیت پروژه طراحی سایت فروشگاهی

موضوع طراحی سایت فروشگاهی می تواند از دیدگاه های فنی مورد بررسی قرار بگیرد.  به عنوان استفاده نحوه برنامه نویسی و طراحی گرافیکی سایت که هر کدام به شکل کلیدی نقشی مهم در موفقیت این سایت ها ایفا می نمایند اما در کنار این موارد لازم است به برخی نکات کوچک مدیریتی در این خصوص نیز اشاره کنیم.

 

-       انتخاب نام و لوگوی مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی

هنگامی که قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید باید پیش از هر چیزی به دنبال انتخاب نام مناسب و لوگوی مشخص برای سایت باشید. سعی کنید نامی که انتخاب می کنید با ماهیت فروشگاه شما مشابهت داشته باشد و همچنین طراحی لوگوی اختصاصی می تواند موجب شود که شما بیشتر در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

 

-       اعلام رویداد ها و تخصیص امتیاز های ویژه به مشتریان

باید رویداد هایی را برنامه ریزی کنید و از طریق وب سایت به مشتریان معرفی نمایید. تنها هدف از طراحی سایت فروشگاهی فروش محصولات نیست و باید راهی برای تعامل بیشتر با مشتریان باشد.  همچنین می توانید خدمات و امتیازات ویژه ای را از طریق طراحی سایت فروشگاهی برای مشتریان وفادار خود تخصیص دهید.

-       به روز بودن اطلاعات و اخبار مربوط به کالا ها و محصولات

سعی کنید اطلاعات مربوط به محصولات را به روز نگه دارید. این اطلاعات می تواند در خصوص تغییر قیمت ها و همچنین اطلاعات و اخبار فنی در خصوص محصولات باشد. فراموش نکنید که در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از محتوای بهینه شده نقشی مهم در موفقیت سایت دارد.

 

-       رتبه بندی محصولات بر اساس محبوبیت نزد کاربران

برای معرفی بهتر محصولات در طراحی سایت فروشگاهی می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش ها مشخص کردن کالاهای محبوب نزد کاربران و امکان رتبه دهی به محصولات توسط مشتریان است.

 

-       پنل کاربری کاربردی و آسان

یکی دیگر از عوامل موثر در موفقیت پروژه طراحی سایت فروشگاهی استفاده از پنل مدیریتی آسان و کاربردی است.  مشتریان شما باید به تمام گزارش ها و خرید های پیشین خود دسترسی داشته باشند.

 

-       بهره گیری از خدمات شبکه های اجتماعی

برای فعالیت بهتر و موفقیت پروژه طراحی سایت فروشگاهی لازم است از تمام ابزار های موجود استفاده کنید. به عنوان مثال نمی توانید شبکه های اجتماعی و نقش آن ها در موفقیت کسب و کار های اینترنتی را نادیده بگیرید. می توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را در سایت ثبت کرده و به خوبی از این طریق مخاطبان بیشتری را جذب نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی ارتایار

  • طراحی سایت آرتایار
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت شرکتی یکی از روش هایی است که می توان با استفاده از آن ارتباط خوبی میان مدیران شرکت و مخاطبان و مشتریان برقرار نمود. به همین سبب باید اصول طراحی سایت شرکتی را به خوبی شناسایی کرده و بر اساس آن پروژه را به مرحله اجرا در آورد.

موارد اثر گذار در طراحی سایت شرکتی

هنگامی که صحبت از اصول طراحی سایت شرکتی به میان می آید باید بدانیم دقیقا به دنبال چه هدفی هستیم. به همین سبب اولین و موثرترین گام برای این کار را می توان هدف گذاری عنوان کرد. برخی از سایت های شرکتی با هدف معرفی خدمات و محصولات طراحی می شوند اما در برخی دیگر موضوع خدماتی که به صورت آنلاین و از طریق طراحی سایت شرکتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد نیز مطرح می شود. تعیین این موارد می تواند بر هزینه های انجام پروژه طراحی سایت شرکتی و مدت زمان آن نیز اثر گذار باشد. موضوع بعدی در این خصوص انتخاب نوع طراحی سایت است. برای انجام طراحی می توانید از قالب های آماده استفاده کرده و یا از طراحی های اختصاصی برای سایت بهره ببرید. با توجه به اهمیتی که طراحی سایت شرکتی برای شرکت ها و سازمان ها دارد باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از قالب های آماده می تواند محدودیت هایی در زمینه خدمات داشته باشد و اگرچه هزینه کمتری را در ابتدای پروژه به مشتریان تحمیل می کند اما در زمان اجرا ممکن است با مشکلات و هزینه های جانبی بیشتری مواجه شوند.

بخش های اصلی در طراحی سایت شرکتی

به طور معمول در طراحی سایت شرکتی بخش های مشخصی را می توان در نظر گرفت. در کنار این بخش ها بر اساس نیاز مدیران سایت و مشتریان می توان ویژگی های دیگری را نیز به سایت اضافه نمود. در ادامه به برخی از این بخش ها اشاره می کنیم:

-       معرفی شرکت و مدیران

معرفی شرکت، سوابق و خدمات ارائه شده توسط آن و حوزه های فعالیت در این بخش قرار می گیرد. علاوه بر این شما می توانید رزومه ای از مدیران شرکت و چارت سازمانی را نیز در این بخش قرار دهید تا افراد به خوبی با نحوه انجام کار در مجموعه آشنا شوند.

-       معرفی خدمات و محصولات

می توان این بخش ها به عنوان قلب تپنده در طراحی سایت شرکتی معرفی نمود. کلیه خدمات و محصولات با دسته بندی های مناسب و توضیحات کافی و تصاویر با کیفیت در بخش محصولات و خدمات قرار داده می شوند.

-       بخش اخبار و مقالات

با استفاده از بخش مقالات و اخبار علاوه بر جلب نظر مخاطبان از طریق ارائه مطالب کاربردی می توانید جایگاه وب سایت را نزد موتور های جستجو بهبود ببخشید.

-       بخش اطلاعات تماس و راه های ارتباطی

این بخش می تواند مشتریان را به شما ارتباط دهد. بهتر است کلیه راه های ارتباطی موجود را برای مشتریان در این بخش نمایش دهید تا بتوانند از هر طریقی به شما دسترسی داشته باشند.

-       بخش گالری تصاویر و سایر مدیا های مورد استفاده

نمایش تصاویر زیبا در خصوص خدمات و محصولات شرکت در قالب ماژول های خلاقانه گالری و با امکان نمایش آنلاین فیلم و صوت می تواند در جلب نظر مخاطبان تاثیر گذار باشد.

طراحی سایت شرکتی ارتایار

  • طراحی سایت آرتایار
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی سایت از جمله روش هایی تبلیغاتی نوینی است که در آن به عنوان صاحب کسب و کار های مختلف می توانید با مخاطبان خود به صورت آنلاین و در لحظه در ارتباط باشید. همین موضوع موجب شده تا زمانی که صحبت از طراحی سایت به میان می آید اولین چیزی که مد نظر مدیران سایت و طراحان قرار بگیرد جلب رضایت مخاطبان باشد. هنگامی که مخاطبان از وضعیت سایت شما رضایت داشته باشند به این معناست که شما در پروژه طراحی سایت به خوبی عمل کرده اید و می توانید منتظر موفقیت های بیشتری در زمینه کسب و کار خود باشید.

چه مواردی در طراحی سایت برای کاربران دارای اهمیت است؟

اگر می خواهید پس از انجام پروژه طراحی سایت مخاطبان شما رضایت کاملی از خدماتی که ارائه می دهید داشته باشند باید به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود توجه نمایید.

 

-       زیبایی و عملکرد آسان وب سایت

زیبایی بصری یکی از اولین موضوعاتی است که می تواند مخاطبان را به سوی وب سایت شما بکشاند. گاهی اوقات افراد با دیدن خلاقیت هایی که در طراحی به خرج داده اید علاقه مند می شوند تا صفحات متعددی از سایت شما را مورد بازدید قرار دهند. از طرفی طراحی سایت باید به شکلی باشد که همه افراد با هر سطح اطلاعاتی بتوانند از خدمات آن استفاده نمایند. طراحی منحصر به فرد و خاص به معنی طراحی پیچیده نیست. اگر مخاطبان شما در زمان ورود به سایت سردرگم شوند بدون تردید دیگر به سایت شما مراجعه نخواهند کرد.

-       وجود محتوای قابل استفاده

محتوا در موفقیت پروژه طراحی سایت حرف اول را می زند. استفاده از متن های کپی شده از سایر سایت ها و مطالبی که چندان مورد استفاده نیستند نمی توانند راه کاری مناسبی برای جلب نظر مخاطبان باشند. یکی از اصولی که می تواند موفقیت یک وب سایت را تضمین نمایند میزان ماندگاری مخاطبین در صفحات سایت است. علاوه بر این استفاده از محتوا های تکراری می تواند از دیدگاه سئو امتیاز منفی برای سایت به همراه داشته باشد.

-       سرعت مناسب در سایت

امروز با توجه به این که استفاده از اینترنت پر سرعت بسیار رواج دارد نمی توان از مخاطبان انتظار داشت برای باز شدن یک صفحه از سایت وقت زیادی را صرف کنند. در طراحی سایت مواردی که از سرعت پایینی برای بار گذاری مطالب و تصاویر برخوردارند محکوم به شکست خواهند بود. موضوع سرعت می تواند تحت تاثیر عوامل متعددی قرار داشته باشد. اولین موضوع در خصوص نوع برنامه نویسی و کد نویسی هایی است که برای سایت استفاده شده است. نکته بعدی استفاده از تصاویر و فرمت هایی است که دارای حجم بالایی هستند و بار گذاری آن ها به زمان زیادی نیاز دارد. در نهایت آن چه بیش از همه می تواند در سرعت عملکرد سایت اثرگذار باشد موضوع استفاده از هاست و میزبان مناسب و با کیفیت است. هاست نقشی تعیین کننده در وضعیت سرعت سایت دارد و باید از مراکز و مجموعه های معتبر استفاده نمایید. مجموعه هایی که پشتیبانی مناسبی داشته باشند می توانند نیاز های شما را به خوبی تامین نمایند.

طراحی سایت ارتایار

  • طراحی سایت آرتایار
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سایت را می توان به عنوان یکی از الزامات اساسی در پروژه های طراحی سایت در نظر گرفت. بدون این کار وب سایت شما توان رقابت با سایر سایت ها را نخواهد داشت و نمی توانید به خوبی در دنیای کسب و کار اینترنتی بدرخشید. منظور از بهینه سازی سایت رعایت برخی از اصول و قواعد و توجه به نکاتی است که موجب می شود وب سایت شما از دیدگاه موتور های جستجو جایگاهی مناسب را کسب نماید. برای موفقیت در زمینه بهینه سازی سایت لازم است با تمام این اصول آشنا باشید و همچنین سعی کنید اطلاعات خود را به روز نمایید. همچنین برای بررسی مداوم وضعیت سئو سایت خود می توانید از ابزار های مختلفی کمک بگیرید. این ابزار ها وضعیت سایت را آنالیز نموده و گزارشاتی را برای شما آماده می کنند که می تواند به عنوان پایه و اساس برنامه ریزی های شما تلقی گردد.

تعریف بهینه سازی سایت یا سئو

بهینه سازی سایت یا همان سئو مخفف واژه Search Engine Optimization است. به این معنی که اصول سئو با بهتر کردن جایگاه وب سایت در میان رقبا از دیدگاه موتور های جستجو می تواند سبب هدایت بیشتر بازدید کنندگان به سایت شما شود. قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و به خصوص قرار گرفتن در جایگاه های اولیه می تواند تضمین کننده بیشترین بازدید از سایت شما باشد. قرار گرفتن سایت در صفحات بعدی نمی تواند توانمندی های شما را به خوبی برای مخاطبان به نمایش بگذارد. به طور کلی بهینه سازی سایت می تواند به دو صورت انجام شود. سئوی داخلی و سئو خارجی راه های انجام این کار هستند.

روش ها و اصول بهینه سازی سایت

برای بهینه سازی سایت روش ها و اصول فراوانی وجود دارد. یکی از این روش ها به سئو کلا سفید معروف است.  در این حالت افراد کلیه قوانین و مقررات مربوط به اصول بهینه سازی سایت را رعایت کرده و طی مدت زمان مشخصی که معمولا کمی هم طولانی است می توانند به جایگاه مناسبی دست پیدا کنند. روش دیگری که برای بهینه سازی سایت وجود دارد سئو کلاه سیاه است.  به خوبی از نام این روش مشخص است که در آن برای بهبود وضعیت سئو سایت از مسیر های غیر از مسیر های اصولی استفاده می شود. به بیان ساده تر سئو کلاه سیاه با هدف دور زدن قوانین بهینه سازی سایت به وجود آمده است. این روش به سرعت می تواند جایگاه سایت را در نتایج موتور های جستجو بهبود ببخشد اما از طرفی در صورتی که مشخص شود شما از روش هایی برای دور زدن قوانین استفاده کرده اید توسط گوگل جریمه خواهید شد. الگوریتم های مختلفی توسط گوگل برای جلوگیری از این قانون شکنی ها طراحی شده است. روش بعدی که برای بهینه سازی سایت استفاده می شود و می توان آن را پر طرفدارترین روش دانست سئو خاکستری است. روشی مابین دو روش قبلی که در آن رعایت قوانین به اندازه سئو کلاه سفید نبوده و در برخی موارد ممکن است از روش های غیر اصولی برای بهبود وضعیت سایت استفاده شود.

بهینه سازی و سئو سایت ارتایار

  • طراحی سایت آرتایار